ترانه تلخ شهاب مظفری
نوشته شده توسط :
امشب به یاد اون روزای تلخ
می زنم آلبومو ورق می بینم تو را هر طرف
چی داره میاد به سرم اینه اوضاع هر شبم
قید احساسمو زدم از این به بعد دیگه بدم

چشمام می افته توی چشم تو می لرزونه این قلبمو
نفهمیدی تو حرفمو ندیدی اشکای منو
می گفتم از پیشم نرو روز به روز شدی بدتر بهم می ریختی خونه رو
بازم نگام همه اش به ساعته دورم سیگار و پاکته
ندارم دیگه طاقته نبود تو که عادته دوریم واست چه راحته
تو نیستی حال من بده، حسی که دارم این روزا حماقته

نه نمی شه باور خودم عاشق چی تو شدم
با این که دور من پرن کسایی که شکل توان
واسم سئواله که چرا هنوزم درگیر توام
می کشم دور تو یه خط نبینمت دیگه دورم

بارون بهم می ده یه حس بد، تو را میاره یاد من، میاره یادم عاشقم
یادم میاره لحظه های تلخ می زنه بارون روی چتر انگار هنوز کنارتم

امشب به یاد اون روزای تلخ
می زنم آلبومو ورق می بینم تو را هر طرف
چی داره میاد به سرم اینه اوضاع هر شبم
قید احساسمو زدم از این به بعد دیگه بدم

 


بازگشت به خانه

:: موضوعات مرتبط: موزیک , ,
:: برچسب‌ها: ترانه , تلخ , شهاب مظفری ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: